Misiunea Școlii
Misiunea noastră este aceea de a însoți, susține și îndruma, deopotrivă, copilul, profesorul și părintele, în drumul fiecăruia în dezvoltare de-a lungul parcursului în Lorelay. Parcursul acestora va fi asemeni călătoriei eroului/inițiatului, iar Lorelay devine călătoria (The Hero’s Journey în Lorelay), cu încercări, implicare, dorință de reușită, victorii și eșecuri, motivare, continuare, bucuria achiziției, satisfacție, siguranță de sine, victorie, schimbare, atitudine proactivă.
Director – Loredana Mandru
Scopul nostru este dezvoltarea la copii a unui set de valori pentru un stil de viață sănătos fizic, cognitiv și socio-emoțional. La preșcolari urmărim dezvoltarea deprinderilor și aptitudinilor subliniate în reperele fundamentale în învățarea și dezvoltarea timpurie, iar la școlarii mici ne interesează formarea celor 8 competențe cheie definite la nivel european și prin curriculum național. Suntem preocupați ca toți copiii să simtă că instituția este făcută pentru ei. Dorim să dezvoltăm la copii, încă de mici, o atitudine proactivă în comunitate, să aducă un plus valoare comunității, vizibilă în momentul frecventării în alte școli, în ciclurile următoare de învățământ. Vedem fiecare copil ca fiind unic și oferim o abordare incluzivă și individualizată a învățării.
Susținem personalul instituției în călătoria de dezvoltare personală și profesională, prin promovarea stării de bine personale, a sentimentului că fiecare contează.
Viziunea școlii
”O educație bună este izvorul întregului bine în lume” (Immanuel Kant)
Ne dorim asigurarea unei educații de calitate, care să permită dezvoltarea potențialului maxim al fiecărui copil sau adult, în cadrul unui mediu educațional sigur și stimulativ. Ne dorim dezvoltarea și abordarea sistemică a educației copilului, în care fiecare partener copil-familie-instituție contează, fiecare intervenție educativă necesitând continuare în sistemele familial și social. Dezvoltăm acțiuni care să dezvolte cultura organizațională și sentimentul de apartenență al personalului la sistemul organizației. Ne dorim crearea de networking-uri școală-familie-comunitate locală și internațională, ca adevărate biblioteci de resurse pentru toți. În Lorelay , conviețuirea cu ceilalți, a învăța pentru a ști, a învăța pentru a face și a fi sunt conceptele-cheie ce vor sta la baza acțiunilor viitoare.