Misiune
Misiunea noastră este să oferim copiilor un mediu educațional plin de armonie, căldură, siguranță și competență, în care imaginația și creativitatea să înflorească; o dezvoltare sănătoasă prin care aceștia să se simtă protejați, însoțiți și îndrumați.
Ce este specific pedagogiei Waldorf?
Aptitudini pentru viață
Copiii învață să tricoteze, croșeteze, să modeleze lutul, ceara de albine, să picteze în tehnica ud pe ud, să realizeze mozaicuri, construcții de case sau obiecte de mobilier, să cioplească, să lucreze lemnul, pe scurt, o multitudine de activități care întregesc o persoană dincolo de învățarea rigidă și de reținerea de informații.
Limbile străine sunt predate de la începutul ciclului primar, de obicei două, engleza și germana. Limba engleză este predată începând cu clasa pregătitoare, iar apoi, începând cu clasa I, copiii învață și limba germană.
Dezvoltarea sănătoasă și completă a copilului
Experiențele trăite în copilăria timpurie sunt definitorii pentru dezvoltarea ulterioară a individului. Pedagogia Waldorf le acordă o importanță deosebită și metodele de predare sunt special concepute pentru nevoile psihologice și sufletești ale fiecărei vârste.
Curriculum-ul anilor de grădiniță este fundamentat pe conceptele dezvoltate de Rudolf Steiner, fondatorul pedagogiei Waldorf. Ideile lui Rudolf Steiner despre dezvoltarea conștiinței oamenilor au fost, mai târziu, validate de studii moderne ale neurofiziologiei. Cercetătorii Jane Healy, David Elkind și Joseph Chilton Pearce au evidențiat importanța capitală pe care joaca o are în dezvoltarea sănătoasă și completă a copilului.
Specificul vârstei de grădiniță
Steiner a fost unul dintre primii pedagogi care au înțeles importanța capitală a anilor copilăriei timpurii în dezvoltarea ulterioară a copilului. De aceea, abordarea educației la această vârstă trebuie să țină cont de specificul ei.
Filosofia educațională Waldorf este fundamentată pe teoria originală a lui Steiner, acum larg răspândită și îmbrățișată, potrivit căreia învățarea pe parcursul primilor ani nu are loc prin metode tradiționale de educație, ci este centrată în jurul imitării inconștiente a copilului față de mediul său din care absoarbe cu toate simțurile experiențe diverse.
Steiner era de părere că munca intelectuală cognitiv-analitică din timpul primei copilării duce la diminuarea energiei necesare pentru creșterea și dezvoltarea fizică, procese esențiale în această perioadă.
De aceea, programele non-academice care hrănesc jocul imitativ și imaginativ și activitatea fizică și socială, dezvoltând sentimente de apreciere, uimire și respect pentru natură și frumusețe în general, le creează copiilor un simț puternic al sinelui și o bază solidă pentru succesul de mai târziu al activității academice. Să lăsăm, deci, copiii să fie copii!
Program si tarife:
Programul scurt: 09:00 - 13:00 - 4.600 € / an - 460 € / lună
Activități curriculare de bază (incluse în programul scurt): joc liber, joc ritmic, joc de degete, jocuri de roluri, basm, teatru de masa si marionete, joc cu roluri, pictură, desen si modelaj, lucru de mana, gospodarie si gradinarit
Activități extracurriculare (incluse în programul scurt): euritmie, limba engleză (2 ședințe pe săptămână), confectionare de obiecte si jucarii din lana (cusut, impaslit, tesut)
Micul dejun
Gustare la ora 10:30
Masa de prânz
Programul lung: 09:00 - 18:00 - 4.950 € / an - 495 € / lună
Modalitate de plată:
10 plăți lunare în intervalul 1-5 a lunii în curs pentru luna următoare celei în care se efectuează plata