Co-creăm cel mai bun viitor
La Avenor College, toți învățăm, toți suntem și elevi, și profesori. Formăm liderii viitorului, provocându-i pe elevi să-și descopere calitățile și talentele, să-și creeze propriul traseu de învățare și să-și contureze propriul viitor. Lucrând împreună, co-creăm cel mai bun viitor pentru fiecare elev, pentru fiecare membru al comunității și pentru noi toți împreună, în cadrul școlii și dincolo de ea.
Pentru noi, împlinirea personală este atinsă atunci când Avenorienii dezvoltă Relații autentice, când se simt încrezători să profite și să creeze Oportunități, construindu-și astfel o viață plină de Aventuri în armonie și cu un respect profund pentru Natură. Credem că Excelența umană își are rădăcinile în descoperirea unei Vocații personale.
VALORILE noastre sunt încorporate în numele nostru: Aventură, Vocație, Excelență, Natură, Oportunitate, Relații.
Școala Primară
Educația la Avenor College este fondată pe un curriculum pe bază de competențe, unde predarea și evaluarea prin intermediul învățării bazate pe proiecte (PBL) creează reale oportunități de progres.
Clasele primare sunt împărțite în ciclul primar mic (clasele pregătitoare – 2) și ciclul primar mare (clasele a 3-a și a 4-a), cu profesori specializați pe nevoile de învățare ale copiilor.
Curriculum
Unul dintre înțelesurile termenului „curriculum” se referă la „drum, cale”. Esența parcursului curricular și co-curricular al Avenor College constă în reconfigurarea programei naționale pentru a pune elevul în centrul actului educațional. Adaptarea predării la nevoile individuale de învățare implică folosirea unor strategii educaționale complementare alături de materiale didactice variate și interactive.
Astfel, educația la Avenor College este fondată pe un curriculum pe bază de competențe, unde predarea și evaluarea prin intermediul învățării bazate pe proiecte (PBL) creează reale oportunități de progres printr-o serie de experiențe de învățare directe și indirecte în contexte formale sau informale.
La clasele ciclului primar sunt urmărite cerințele din Curriculumul Național Românesc – standardele, obiectivele de referinţă și competenţele, precum și conținuturile învățării și formele de evaluare. În egală măsură, profesorii sunt pregătiţi să folosească metode şi principii didactice specifice învățământului internațional, prin care să adapteze resursele, conținuturile și metodele de predare/evaluare la nevoile individuale de învățare ale elevilor în conformitate cu programul de studiu și resursele educaționale Cambridge.
Orele de Drama, Science, Artă și cele de PSHE (educație personală, socială și de sănătate) reprezintă exemple ale atenției speciale acordate valorii potențialului individual, dincolo de cel al vârstei.
Orele de studiu individual din clasă și de acasă funcționează ca o disciplină intelectuală concepută să dezvăluie competențe variate precum obiceiul studiului, al adunării de informații, al aprofundării înțelegerii materialului studiat în clasă, dar și pentru a stimula inițiativa, independența și responsabilitatea elevilor.
Abordarea transcurriculară prevede depășirea anumitor limite și eliminarea cadrelor rigide pentru a explica fenomenele într-un mod mai profund, astfel realizându-se coordonarea diferitelor puncte de vedere, în locul prevalenței unuia dintre ele.
Agenda elevului este un instrument de lucru inovator ce consolidează semnificația acordată activităților prin intermediul căruia elevii „învață să învețe”.
Consultările individuale periodice cu părinții, întâlnirile Morning Coffee, evenimente precum Feedback Days și Open Days au ca scop consolidarea comunicării constructive cu privire la parcursul educațional al elevilor.
Scoala Gimnaziala
La clasele ciclului gimnazial, sunt urmărite cerințele din Curriculumul Național Românesc – standardele, obiectivele de referinţă și competenţele, precum și conținuturile învățării și formele de evaluare. În egală măsură, profesorii sunt pregătiţi să folosească metode şi principii didactice specifice învățământului internațional, prin care să adapteze resursele, conținuturile și metodele de predare/evaluare la nevoile individuale de învățare ale elevilor în conformitate cu programul de studiu și resursele educaționale Cambridge.
Abordarea învățării din perspectiva Cambridge ajută elevii să comunice eficient și cu convingere, dezvoltându-și abilități de gândire critică și creativă, precum și capacitatea de a aplica informații din diverse surse/medii de comunicare în situații concrete, autentice.
Orele de drama și cele de PSHE (educație personală, socială și de sănătate) reprezintă exemple ale atenției speciale acordate valorii potențialului individual, dincolo de cel al vârstei.
Orele de studiu individual din clasă și de acasă funcționează ca o disciplină intelectuală concepută să dezvăluie competențe variate precum obiceiul studiului, al adunării de informații, al aprofundării înțelegerii materialului studiat în clasă, dar și pentru a stimula inițiativa, independența și responsabilitatea elevilor.
Abordarea transdisciplinară prevede depășirea anumitor limite și eliminarea cadrelor rigide pentru a explica fenomenele într-un mod mai profund, astfel realizându-se coordonarea diferitelor puncte de vedere, în locul prevalenței unuia dintre ele.
Consultările individuale periodice cu părinții și evenimente precum Feedback Days și Open Days au ca scop consolidarea comunicării constructive cu privire la parcursul educațional al elevilor.
Gimnaziu
La Avenor, Gimnaziul este o perioadă în care ne concentrăm pe nevoile de dezvoltare ale elevilor, punând accent în egală măsură pe creșterea intelectuală și pe cea emoțională. Elevii sunt încurajați șă își asume responsabilități, dezvoltând abilitățile de învățare independentă într-un mediu dinamic.
În procesul educațional, fiecare elev este sprijinit, accentul fiind pus pe progres, mai mult decât pe rezultatul imediat. Dincolo de atingerea obiectivelor educaționale, ne concentrăm pe valoarea adăugată pe care o aduce parcursul educațional, insuflându-le valori care să îi însoțească pe tot parcursul vieții.
Taxe
Avenor College este o organizație non-profit, iar veniturile colectate din taxele de școlarizare sunt investite în beneficiul elevilor noștri. Aceste taxe sunt revizuite anual și sunt comunicate tuturor celor care își manifestă interesul pentru școlarizarea la Avenor prin completarea Formularul de interes. Prin programul nostru de burse, oferim anual susținere elevilor excepționali care aplică pentru locuri la Avenor și dovedesc calități deosebite conform criteriilor de acordare a burselor.