Progresul academic
La Transylvania College, prioritizăm dezvoltarea elevilor și progresul academic. Monitorizăm progresul în mod constant și intervenim atunci când este necesar. Emitem rapoarte de acomodare timp de trei săptămâni după ce un nou elev se alătură școlii, rapoarte academice de sfârșit de trimestru de trei ori pe an și facilităm participarea la examenele naționale pentru elevii de pe linia română. Testele de progres sunt completate de elevi de la Anul 3 până la Anul 6, și avem un Program de Tranziție pentru a sprijini elevii care se mută între etapele importante.
Învățarea bazată pe proiecte
La Transylvania College, credem în încurajarea elevilor prin Învățarea bazată pe proiecte (PBL), o abordare dinamică în care, pornind de la întrebări relevante pentru a-și ghida învățarea, elevii se focuseaza pe provocări autentice și complexe pe o perioadă extinsă. Prin integrarea PBL în curriculumul nostru, elevii își dezvoltă gândirea critică, creativitatea, abilitățile de rezolvare a problemelor și comunicarea. Această metodă practică îi ajută să abordeze problemele din lumea reală, asigurându-se că sunt mai bine pregătiți pentru viața după ce părăsește sala de clasă.
Grupuri de ani primari
Curriculum Româneasc Materii specifice
Clasele de linie românească urmează Curriculumul Național Român îmbunătățit de curriculumul global internațional Cambridge în lecțiile de limba engleză de la K-Stars (Clasa 0) până la clasa a V-a. Copiii susțin Evaluările Naționale Române la sfârșitul clasei a II-a și a IV-a la matematică și română.
Clasa 0 Clasa 1 Clasa 2 Clasa 3 Clasa 4 Clasa 5*
Linia Britanică Internațională Materii pentru linia Internațională
Clasele noastre de linie internațională urmează Curriculumul Britanic de la Anul 1 până la Anul 6. Copiii de la Anul 3 până la Anul 6 susțin Testele Anuale de Progres Cambridge în iunie, care furnizează date la sfârșitul anului despre progresul și realizările individuale ale fiecărui copil în matematică, engleză și știință.
Anul 1 Anul 2 Anul 3 Anul 4 Anul 5 Anul 6
*În acest an, mai mult ca niciodată, bunăstarea copiilor este ceea ce ne ghidează deciziile. Privind copiii din clasa a IV-a, simțim cu tărie că ar beneficia de o abordare mai apropiată de ceea ce se întâmplă în școala primară pe linia internațională, unde Anul 6 - echivalentul clasei a V-a este încă parte a ciclului primar. Această abordare se potrivește mai bine nevoilor de dezvoltare ale copiilor la această vârstă. Prin urmare, începând cu anul școlar 2024-2025, clasa a V-a va face parte din cadrul școlii primare.
Obiectivele de bunăstare sunt atinse prin:
Curriculumul de bunăstare
Fiecare profesor petrece timp individual cu fiecare copil, construind o relație de încredere și pozitivă Timp de conectare - 20 de minute/zi, în fiecare dimineață, cu scopul de a permite copiilor să își exprime și să exploreze sentimentele, să își exprime nevoile, să construiască conexiuni la nivel de grup A avea un consilier de bunăstare care petrece timp cu fiecare copil, la nevoie, pentru a-i sprijini bunăstarea Consiliere individuală, începând de la vârsta de 10 ani și în sus Consiliere individuală pentru părinți Grupuri de suport pentru bunăstare pentru copii, în funcție de caz, pentru o perioadă limitată de timp Învățarea copiilor să construiască, să mențină și să repare relații, să rezolve conflicte prin învățarea și utilizarea Abordării Restaurative Reguli și limite în clasă Sprijinul oferit de personalul de consiliere și medical elevilor, personalului și părinților Monitorizarea dezvoltării socio-emoționale a tuturor copiilor pentru a ne asigura că fiecare copil îndeplinește etapele de dezvoltare adecvate vârstei. Aceasta se realizează de specialiștii în consiliere și, când este necesar, se creează planuri de sprijin cu fiecare familie care trece prin procesul de consiliere.