POVESTEA NOASTRĂ
Liceul Româno-Finlandez este prima școală care a implementat principiile învățământului finlandez în România. Proiectul a început în anul 2010 și urmărește să aducă plus-valoare educației din România.
DE CE SĂ NE ALEGI?
Liceul Româno-Finlandez este prima școală care a implementat principiile învățământului finlandez în România. Proiectul urmărește să aducă plus-valoare educației din România prin adaptarea metodelor și ideologiei educației finlandeze, care este sistemul cel mai performant în mediul educațional european.
NIVEL PRIMARNIVEL PRIMAR
Ciclul achiziţiilor fundamentale
Are ca obiective majore acomodarea la cerinţele sistemului şcolar şi alfabetizarea inițială.
Acesta vizează:
asimilarea elementelor de bază ale principalelor limbaje convenţionale (scris, citit, calcul aritmetic);
stimularea copilului în vederea perceperii, cunoaşterii şi stăpânirii mediului apropiat;
stimularea potenţialului creativ al copilului, a intuiţiei şi a imaginaţiei;
formarea motivării pentru învăţare, înţeleasă ca o activitate socială.
CLASELE A III-A ȘI A IV-A
Ciclul de dezvoltare
Are ca obiectiv major formarea capacităţiilor de bază necesare pentru continuarea studiilor.
Acesta vizează:
dezvoltarea achiziţiilor lingvistice şi încurajarea folosirii limbii române, a limbii materne şi a limbilor străine pentru exprimarea în situaţii variate de comunicare;
dezvoltarea unei gândiri structurate şi a competenţei de a aplica în practică rezolvarea de probleme;
familiarizarea cu o abordare pluridisciplinară a domeniilor cunoaşterii;
constituirea unui set de valori consonante cu o societate democratică şi pluralism;
încurajarea talentului, a experienţei şi a expresiei în diferite forme de artă;
formarea responsabilităţii pentru propria dezvoltare şi sănătate.
NIVEL GIMNAZIAL
Ciclul de dezvoltare
Are ca obiectiv major formarea capacităţiilor de bază necesare pentru continuarea studiilor.
Acesta vizează:
dezvoltarea achiziţiilor lingvistice şi încurajarea folosirii limbii române, a limbii materne şi a limbilor străine pentru exprimarea în situaţii variate de comunicare;
dezvoltarea unei gândiri structurate şi a competenţei de a aplica în practică rezolvarea de probleme;
familiarizarea cu o abordare pluridisciplinară a domeniilor cunoaşterii;
constituirea unui set de valori consonante cu o societate democratică şi pluralism;
încurajarea talentului, a experienţei şi a expresiei în diferite forme de artă;
formarea responsabilităţii pentru propria dezvoltare şi sănătate.
CLASELE A VII-A ȘI A VIII-A
Ciclul de observare și orientare
Are ca obiectiv major orientarea în vederea optimizării opţiunii şcolare şi profesionale ulterioare.
El vizează:
descoperirea de către elev a propriilor afinităţi, aspiraţii şi valori în scopul construirii unei imagini de sine pozitive;
formarea capacităţii de analiză a setului de competenţe dobândite prin învăţare în scopul orientării spre o anumită carieră profesională;
dezvoltarea capacităţii de a comunica, inclusiv prin folosirea diferitelor limbaje specializate;
dezvoltarea gândirii autonome şi a responsabilităţii faţă de integrarea în mediul social.
NIVELUL PRIMAR
PROGRAM PRELUNGIT: RON 3700/LUNĂ
TAXE NIVELUL GIMNAZIAL
Alege unul dintre pachetele educaționale concepute pentru copiii din nivelul gimnazial.
PROGRAM SCURT: RON 2600/LUNĂ
PROGRAM PRELUNGIT: RON 3800/LUNĂ