Locul unde copiii învață să aibă încredere în sine
La Genesis College, școală acreditată International Baccalaureate (IB), fiecare zi este specială, deoarece credem în puterea încurajării: este esențial să motivăm constant copilul în direcția creativității și să îi cultivăm acestuia încrederea în sine. O zi la Școala Gimnazială înseamnă pentru copii mai mult decât asimilarea de cunoștințe. Timpul petrecut în această comunitate îi oferă motivația necesară pentru a crede în el și în forțele proprii, o condiție fundamentală pentru a excela.
La Genesis College, nu ne abatem de la standardele înalte în ceea ce privește siguranța și igiena spațiilor în care se desfășoară activitățile. Copiii beneficiază de un mediu sigur, curat, ce respectă toate exigențele privind protejarea sănătății.
Programul educațional al Genesis College – Gimnaziu
Genesis College este una dintre puținele școli din România ce dețin acreditarea International Baccalaureate (IB). Potrivit https://www.ibyb.org/, în România există 10 școli ce dețin acreditarea IB. La Școala Gimnazială, copiii au acces la programe de excelență concepute pentru a le stimula dezvoltarea, creativitatea, gândirea critică și a le oferi strategiile necesare ce îi vor ajuta să aplice cunoștințele asimilate în viața de zi cu zi.
Oferta educațională a Școlii Gimnaziale îmbină curriculumul românesc cu cerințele programului MYP (Middle Years Programme), destinat claselor V-X. Astfel, Genesis face parte din marea comunitate a școlilor internaționale globale.
În ce constă Programul MYP
Programul MYP le oferă elevilor un mediu de învățare în care se pune accent pe creativitate, gândire critică și capacitate de reflecție. În același timp, ei sunt încurajați să creeze conexiuni între procesul de învățare și lumea reală, conținuturile programei din sistemul românesc fiind îmbinate cu elemente IB.
La Genesis College, elevii studiază toate disciplinele din curriculumul naţional elaborat de Ministerul Educației Naționale, însă într-o abordare modernă, în care învățarea nu se limitează la spațiul sălii de clasă, ci este îmbogățită printr-o multitudine de oportunități și surse de inspirație, cum ar fi excursii, vizite adaptate tematic și prin acte de învățare în diferite contexte.
Lecțiile au ca obiectiv participarea activă a elevului, fiind folosite metode activ-participative, precum:
- dialogul euristic
- învăţarea prin descoperire
- învăţarea bazată pe investigație experimentală
Obiectivele MYP sunt:
- Sprijină și stimulează dezvoltarea personală și intelectuală a elevilor claselor V-X;
- Susține dezvoltarea și aplicarea abilităților și conceptelor specifice subiectului și vârstei;
- Promovează învățarea interdisciplinară;
- Încurajează elevii să se implice în acțiuni caritabile și servicii de voluntariat – Service learning și Service as Action;
- Dezvoltă mentalitatea internațională;
- Stimulează cercetarea individuală – Personal Project;
- Dezvoltă abilități de comunicare prin încurajarea învățării limbilor materne și a celor secundare;
- Promovează înțelegerea interculturală și implicarea globală, oferind astfel elevilor oportunitatea de a-și dezvolta cunoștințele, abilitățile și atitudinea pozitivă de care au nevoie pentru a gestiona situații complexe și a întreprinde acțiuni responsabile în viitor.